Live Marketing Concept zorganizowała 9 imprez w formie road-show wprowadzających na polski rynek nowy pojazd ciężarowy ze stajni Mercedes-Benz – Antos. Agencja wcześniej odpowiadała za wprowadzenie, również pojazdu ciężarowego, Nowego Actrosa.
Koncepcja projektu opierała się na organizacji wydarzeń na terenie stacji dealerskich zlokalizowanych blisko siedzib potencjalnych Klientów. Specjalnie na potrzeby tego wydarzenia agencja przygotowała multimedialny show, bazujący na przeprowadzonym po raz Pierwszy w Polsce mappingu na pojeździe ciężarowym z naczepą. Show w intrygujący i efektowny sposób pokazywał cechy Antosa, który pozwala na jeszcze lepszą i ekonomiczniejszą realizację codziennych zadań, np. w transporcie żywności, handlu, dostawach kooperacyjnych, ale również jako pojazd z silosem czy pojazd-cysterna.
Spotkania zostały zorganizowane wspólnie z siecią dealerską Mercedes-Benz.
Program, oprócz prezentacji multimedialnej, obejmował cykl warsztatów prezentujących unikatowe cechy pojazdy. Na potrzeby projektu została przygotowana specjalna strona internetowa, która informowała o wydarzeniach i pozwalała zarządzać frekwencją. Przygotowania do projektu wymagały dostosowania do specyfikacji stacji dealerskich zapewniając w każdym miejscu jednakowe doświadczenia wśród uczestników, lecz także, by jak najmniej kolidować z bieżącą pracą stacji.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/live-marketing-concept-dla-mercedes-benz-wprowadzenie-na-rynek-pojazdu-ciezarowego-antos